piątek, 12 października 2012

Getin Online dyskryminuje swoich klientów?!




Chciałbym opowiedzieć pewną kuriozalną sytuację, jaka mnie spotkała podczas korzystania z oferty Getin Online.

W GetinOnline posiadam Konto Skarbonkowe,  na którym od momentu jak skończyły się lokaty antybelkowe, przestałem kolekcjonować premiowe złotówki. Konto jest jednak darmowe więc wciąż je trzymam.

W środę ok. godziny 12 skorzystałem z opisywanej oferty Lokaty Urodzinowej oprocentowanej na 6,6%. Pieniądze na lokatę miałem na wspomnianym Koncie Skarbonkowym. Zazwyczaj po przelewie z konta w tym samym banku lokata jest zakładana w kilka minut. Podobnie było w Getinie, no właśnie było.


Odnawialność lokaty

Po założeniu lokaty w jednym z banków klonów Getin Online zawsze ją edytuję, aby zmienić domyślnie ustawianą odnawialną lokatę na nieodnawialną. Nie chcemy przecież, żeby nasza korzystna lokata została przedłużona na dużo gorszych warunkach.


Oczekiwanie na założenie lokaty

Niestety tym razem nie mogłem się doczekać na założenie lokaty. Następnego dnia ok. godziny 17 środki na koncie wciąż były zablokowane a lokata oczekiwała na opłacenie. Coś tu było nie tak, czyżby w taki sposób bank świętował swoje urodziny nie zakładając lokat swoim klientom?!


Kontakt z bankiem

Postanowiłem złożyć reklamację poprzez system online. Niestety jakimś dziwnym trafem zawsze jak w treści wiadomości zawarty był tekst „lokata” to owa wiadomość nie była wysyłana i pojawiał się stosowny komunikat. Ponowiłem próbę kilkukrotnie z tym samym rezultatem. Natomiast gdy wysłałem inną wiadomość z zapytaniem o problemy z wysyłaniem wiadomości, została ona wysłana bez problemów. Ciekawie działa system banku, któremu powierzyłem większość ciężko zarobionych pieniędzy, nie powiem.

Czyżby było to zabezpieczenie przed klientami, którzy chcieli złożyć podobne do mojego zapytanie w sprawie lokaty?!

Postanowiłem napisać więc maila, niestety do chwili pisania tego artykułu, wciąż nie mam żadnej odpowiedzi ani na maila ani na wiadomość pozostawioną w systemie online. Poziom obsługi niestety spada coraz bardziej.

Nie dając za wygraną zadzwoniłem na infolinię. To czego się dowiedziałem przeszło moje oczekiwania. Byłem pewien, że to jakiś błąd systemu i błąd zostanie naprawiony po mojej interwencji. Niestety tak się nie stało.


Kuriozalna sytuacja

Miła Pani na infolinii powiedziała mi, że jak wynika z jakiegoś regulaminu (o wysłanie którego poprosiłem konsultantkę a wciąż go nie dostałem), bank ma jeden dzień na zrealizowanie dyspozycji założenia lokaty. Niestety w karcie produktu lokaty nie znajdziemy takiej informacji.

Jednak najzabawniejsze jest to, że jeżeli zrobimy przelew na rachunek lokaty z innego banku to lokata zostanie założona zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy. Takiej pewności wg regulaminu nie mamy robiąc przelew wewnętrzny z Getin Online.

Zabawne nie uważacie?!


Sesje elixir – Getin Online

Sesje przychodzące:
  • 10:00
  • 14:00
  • 17:00

Sesje wychodzące:
  • 8:15
  • 12:15
  • 14:30


Wnioski

Jak widzicie nie opłaca się zbytnio zakładać lokat korzystając z konta w Getin Online. Od teraz postanowiłem je opłacać środkami z innego banku, chyba, że akurat pojawi się dobra oferta w dni zakończenia poprzedniej lokaty. Pomocniczo przedstawiam godziny sesji elixir, które pomogą nam w sprawdzeniu czy przelew dojdzie tego samego dnia.


Czy Wy też mieliście podobne problemy?

Zapraszam do komentowania!!!