Chciałbym opowiedzieć pewną kuriozalną sytuację, jaka mnie
spotkała podczas korzystania z oferty Getin
Online.
W GetinOnline
posiadam Konto Skarbonkowe, na którym od momentu jak skończyły się lokaty
antybelkowe, przestałem kolekcjonować premiowe złotówki. Konto jest jednak
darmowe więc wciąż je trzymam.
W środę ok. godziny 12 skorzystałem z opisywanej oferty Lokaty
Urodzinowej oprocentowanej na 6,6%. Pieniądze na lokatę miałem na
wspomnianym Koncie Skarbonkowym. Zazwyczaj
po przelewie z konta w tym samym banku lokata jest zakładana w kilka minut. Podobnie
było w Getinie, no właśnie było.
Po założeniu lokaty w jednym z banków klonów Getin Online zawsze
ją edytuję, aby zmienić domyślnie ustawianą odnawialną lokatę na nieodnawialną.
Nie chcemy przecież, żeby nasza korzystna lokata została przedłużona na dużo
gorszych warunkach.
Oczekiwanie na założenie lokaty
Niestety tym razem nie mogłem się doczekać na założenie
lokaty. Następnego dnia ok. godziny 17 środki na koncie wciąż były zablokowane a
lokata oczekiwała na opłacenie. Coś tu było nie tak, czyżby w taki sposób bank
świętował swoje urodziny nie zakładając lokat swoim klientom?!
Kontakt z bankiem
Postanowiłem złożyć reklamację poprzez system online.
Niestety jakimś dziwnym trafem zawsze jak w treści wiadomości zawarty był tekst
„lokata” to owa wiadomość nie była wysyłana i pojawiał się stosowny komunikat.
Ponowiłem próbę kilkukrotnie z tym samym rezultatem. Natomiast gdy wysłałem
inną wiadomość z zapytaniem o problemy z wysyłaniem wiadomości, została ona
wysłana bez problemów. Ciekawie działa system banku, któremu powierzyłem
większość ciężko zarobionych pieniędzy, nie powiem.
Czyżby było to zabezpieczenie przed klientami, którzy
chcieli złożyć podobne do mojego zapytanie w sprawie lokaty?!
Postanowiłem napisać więc maila, niestety do chwili pisania
tego artykułu, wciąż nie mam żadnej odpowiedzi ani na maila ani na wiadomość
pozostawioną w systemie online. Poziom obsługi niestety spada coraz bardziej.
Nie dając za wygraną zadzwoniłem na infolinię. To czego się
dowiedziałem przeszło moje oczekiwania. Byłem pewien, że to jakiś błąd systemu
i błąd zostanie naprawiony po mojej interwencji. Niestety tak się nie stało.
Kuriozalna sytuacja
Miła Pani na infolinii powiedziała mi, że jak wynika z
jakiegoś regulaminu (o wysłanie którego poprosiłem konsultantkę a wciąż go nie
dostałem), bank ma jeden dzień na
zrealizowanie dyspozycji założenia lokaty. Niestety w karcie produktu
lokaty nie znajdziemy takiej informacji.
Jednak najzabawniejsze jest to, że jeżeli zrobimy przelew na rachunek lokaty z innego banku to lokata
zostanie założona zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy. Takiej pewności wg
regulaminu nie mamy robiąc przelew wewnętrzny z Getin Online.
Zabawne nie uważacie?!
Sesje elixir – Getin Online
Sesje przychodzące:
- 10:00
- 14:00
- 17:00
Sesje
wychodzące:
- 8:15
- 12:15
- 14:30
Wnioski
Jak widzicie nie opłaca się zbytnio zakładać lokat
korzystając z konta w Getin Online. Od teraz postanowiłem je opłacać środkami z
innego banku, chyba, że akurat pojawi się dobra oferta w dni zakończenia
poprzedniej lokaty. Pomocniczo przedstawiam godziny sesji elixir, które pomogą nam w sprawdzeniu czy przelew dojdzie
tego samego dnia.
Czy Wy też mieliście
podobne problemy?
Zapraszam do
komentowania!!!