Po zakończonej promocji zwrotu
10% wartości opłaconych przez aplikację Sprytny Bill rachunków przyszedł
czas na kolejną, nieco już gorszą promocję zwrotu wartości opłaconych rachunków.
Podobnie sytuacja wyglądała w przypadku aplikacji mPotwór
(najpierw mieliśmy trzecie
doładowanie telefonu gratis a potem 20%
premii).
Sprytny Bill
przebija piątkę
Obecna promocja o
marketingowej nazwie „Zimowa promocja -
Sprytny Bill przybija piątkę rachunkom lub podrzuca 10 zł”, oferuje
zwrot 5% wartości rachunków lub 10zł.
Maksymalnie zwrot otrzymamy za 5
opłaconych w ten sposób rachunków.
Dodatkowo od
zapłaconych rachunków przysługuje cashback
5% w Alior Sync. Razem zyskamy więc do 10% wartości opłaconych rachunków
minus prowizja serwisu.
Przypomnę, że za opłacenie faktur płacąc kartą MasterCard
zapłacimy 0,97zł, innymi kartami będzie to 2,3% wartości transakcji.
Warunki promocji
W obecnej promocji regulamin bardziej precyzuje za co
przysługuje zwrot i nie zezwala już na opłacanie tego samego rachunku na raty
aby premię otrzymać kilkukrotnie.
- Promocja rozpoczyna się w dniu 21 stycznia 2013 roku i trwa do dnia 15 lutego 2013 roku (Okres Promocji).
- Warunkiem skorzystania z Promocji jest dokonanie przez Uczestnika płatności za rachunek za pomocą telefonu w sieci telefonii mobilnej w Okresie Promocji poprzez mobilną aplikację do opłacania rachunków Sprytny Bill systemu uPaid.
- Każdemu Uczestnikowi, który w Okresie Promocji dokona płatności za rachunek na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, przyznany zostanie zwrot 5% (ale nie więcej niż 10zł) kwoty uiszczonej w ten sposób za każdy z pierwszych pięciu opłacanych rachunków.
- Uczestnik, aby skorzystać z Promocji, powinien w dniu opłacenia rachunku, którego dotyczyć ma promocja, przesłać dane niezbędne do dokonania zwrotu: imię; nazwisko; numer telefonu, przy użyciu którego dokonano płatności; kwotę opłaconego rachunku; dane konta, na który ma zostać przekazany zwrot; skan opłacanego rachunku lub jego elektroniczną wersję na adres e-mailowy: BOK@sprytnybill.pl. W temacie wiadomości należy wpisać słowo „Promocja”.
- Zwrot przyznany Uczestnikowi w ramach Promocji zostanie dokonany na wskazany przez niego numer konta na zasadach określonych w poprzednim punkcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
- Zniżki przyznawane będą Uczestnikom w Okresie Promocji lub do wyczerpania budżetu Promocji. Organizator przewidział budżet o łącznej wartości 10 tys. zł. Organizator zastrzega sobie możliwość zwiększenia wysokości wspomnianego budżetu.
Więcej:
6 komentarze :
Czy za pomocą tej aplikacji mozna placic np czynsz za mieszkanie? Konieczne jest wowczas podanie indywidalnego tytułu płatnosci.
Tak, można. Pisałem o tym w poprzednim wpisie na ten temat:
http://www.drogadowlasnegom.pl/2012/12/sprytny-bill-czyli-10-zwrotu-za-rachunki.html
Jednak odbiorcą musi być wspólnota lub spółdzielnia mieszkaniowa. W innym wypadku polecam skorzystanie z płatności w Żabce.
"Warunkiem skorzystania z Promocji jest dokonanie przez Uczestnika płatności za rachunek za pomocą telefonu"
Nie mam smartphone jestem 2800 do przodu ;)
A w jaki sposób to jest weryfikowane czy to jest wspólnota czy spółdzielnia? I dodatkowe pytanie co dają płatności w żabce? można płacic np. kartą synca jak przy płatnościach internetowych?
Dzieki za informację
Trzeba przeslac skan rachunku.
Znacie może jakieś inne tego typu narzędzia do płatnosci rachunków z promocjami i rabatami?
Mnie udało sie znalezc http://www.mobilneplatnosci.pl
Prześlij komentarz